نامه رسان
عاشقانه ها
دل نوشته های من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دلتنگ عشقم
celebrity
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس asheghaneha.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 3957
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
آرمان

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, :: 23:34 :: نويسنده : آرمان

 

نامه رسان نامۀ من دیر شد

کودک ولگرد فلک پیر شد

خون به رگ زال زمان شیر شد

بردۀ بیچاره ز جان سیر شد

نامۀ ما را نکند باد برد

یا که فرستنده اش از یاد برد

یا دگری بر دگری داد برد

صید شد اندر ره و صیاد برد

 

نامه رسان نامۀ من دیر شد

کودک ولگرد فلک پیر شد

 

دیده به در دوخته ام قرنها

ز آتش غم سوخته ام قرنها

چهره برافروخته ام قرنها

سوخته ام سوخته ام قرنها

 

نامه رسان نامۀ من دیر شد

کودک ولگرد فلک پیر شد

 

نامۀ یوسف به زلیخا رسید

دستخط قیص به لیلا رسید

قاصد وامق بر عذرا رسید

نامه رسان جان به لب ما رسید

 

نامه رسان نامۀ من دیر شد

کودک ولگرد فلک پیر شد

 

لک لک آوارۀ بی خانمان

روی چنار آمد و زد آشیان

جوجه بر آورد زمان در زمان

هر نوه اش شد سر یک دودمان

 

نامه رسان نامۀ من دیر شد

کودک ولگرد فلک پیر شد

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت23:10---8 مرداد 1391
salam webet ghashange doos dashti be webe manam y sar bezan

nadia
ساعت16:31---9 اسفند 1389
kheli khob bod. mer30 pesar khale

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: