عاشقانه ها
دل نوشته های من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دلتنگ عشقم
celebrity
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس asheghaneha.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 3922
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
آرمان

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, :: 22:4 :: نويسنده : آرمان

 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com

 

سلام خدا
همه می گویند
برای زندگی بعدی
سفارش قبول نمی کنی
پس
...در همین زندگی
کمی خط لبخند لبم را عمیق تر کن
گاه گداری دو سه تا برق شادی
بفرست به چشم هایم
بگذار روزی چندتا قهقهه ی دروغکی از ته دل
بزنم
و چند تا جوک با مزه تعریف کنم
تا همه بگویند
به به
به به
عجب آرمان شاد و شنگولی
اما
اگر
آقایی می کردی و قبول سفارش
آن وقت
استدعا داشتم
در زندگی بعدی
دلقک باشم
آخر می گویند
دلقک هر چه دل سوخته تر
قدرت خنداندنش
بیشتر
من که بخیل نیستم
تازه
حسرت به دلم
که
مردم شهرم
روزی
از ته ته ته ته دل
با شادی و امید

بخندند



نظرات شما عزیزان:

zizi
ساعت2:26---8 خرداد 1390
خیلی خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: